Radni sastanak vezan za dinamiku radova na projektu HŽ Infrastrukture - Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog željezničkog kolosijeka na dionici pruge Dugo Selo – Križevci, održali su danas predstavnici Grada Dugog Sela predvođeni gradonačelnikom Nenadom Panianom, ispred HŽ infrastrukture voditelj projekta Tihomir Lažeta te predstavnici izvođača radova.

Kako doznajemo od voditelja Odsjeka za stambeno gospodarstvo Davora Miljanovića, u fokusu je bio dugoselski prvi tzv. zapadni nadvožnjak za koji je zatraženo da bude i prvi izgrađen te pušten u promet, s obzirom na izuzetnu prometnu važnost za Grad što je i prihvaćeno. Inače, radovi na pruzi Križevci - Dugo Selo kasne oko četiri mjeseca te će se sva operativa preseliti u Vrbovec.

Druga tema sastanka održanog u dugoselskoj Gradskoj upravi je bila prekomjerno korištenje cesta od strane izvođača radova. Radi se o desetak prometnica pod ingerencijom Grada, nakon završetka radova bit će potrebna  njihova sanacija odnosno vraćanje u prvobitno stanje za što će se sklopiti ugovor, pojasnio je Miljanović. Najveći projekt HŽ Infrastrukture koji se financira iz EU fondova, vrijedan je 1,5 milijardi kuna, započeo je s izgradnjom na poddionoci Vrbovec-Križevci u srpnju 2016. godine. U travnju 2017. započeli su radovi na drugoj poddionici Dugo Selo-Vrbovec. Na toj se poddionici planira izgraditi sedam nadvožnjaka, a četiri su na području Dugog Sela - spomenuti prvi kod Rugvičke ulice za koji Grad traži prioritet te ostala tri u Puhovu, Ostrni i Andrilovcu.