Čitatelji javljaju kako ne rade rampe na pružnim prijelazima u Ostrni, Puhovu, Prikraju. Pazite pri prelasku preko pruge jer vlak je uvijek brži. Kako navode iz HŽ Infrastrukture, uslijed kvara na uređaju automatskog pružnog bloka između kolodvora Dugo Selo – Vrbovec došlo je i do kvara na uređajima za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza na dionici Dugo Selo - Vrbovec.
 
Evo i odgovora HŽ Infrastrukture u cijelosti:
Uslijed kvara na uređaju automatskog pružnog bloka između kolodvora Dugo Selo – Vrbovec došlo je i do kvara na uređajima za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza na dionici Dugo Selo - Vrbovec. Iz navedenog razloga željezničko-cestovni prijelazi ne rade.
 
Trenutno se poduzimaju sve potrebne aktivnosti u cilju što žurnijeg otklanjanja kvara na navedenim uređajima.
 
Sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom, do otklanjanja kvara, promet vlakova na navedenoj dionici odvija se u kolodvorskom razmaku, a postupanje osoblja vlaka ispred navedenih željezničko-cestovnih prijelaza je u skladu s propisima upravitelja željezničke infrastrukture.
Konkretno, strojovođa prije nailaska na ŽCP koji je neosiguran zbog neispravnosti uređaja za osiguranje, mora zaustaviti vlak, u više navrata signalnim znakom »Pazi« upozoriti sudionike u cestovnom prometu na nailazak vlaka odnosno vozila, a nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP–a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP–a, te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom.
Sigurnost sudionika kako u cestovnom tako i u željezničkom prometu nije ugrožena, navode iz HŽ Infrastrukture.amš